4 Haziran 2009 Perşembe

HEYBEM BOŞ

Ha vurdular aha vuracaklar beni
Azrail çevirir ölüm kucaklar beni


Dilenciyim heybem boş sana geldim
Senin kapından kovacaklar beni


Güneş değil ateş değil aşk değil
Yakar daha başka sıcaklar beni


Darağacı yanda divan kurulur
Sorgusuz sualsiz asacaklar beni


Susadım aşkına nasıl geleyim
Bir hiç uğruna uçurur uçaklar beni


Bağrıma binlerce hançer saplanır
Kesmez bildiğimiz bıçaklar beni


Ha vurdular aha vuracaklar beni
Azrail çevirir ölüm kucaklar beni

----------------------

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. anlından vurulan sevda, tertemiz uzanıyorduokudum. gönülden tebriklerimle

    Tuba Bulgur

    YanıtlaSil
  3. "Dilenciyim heybem boş sana geldim
    Senin kapından kovacaklar beni"
    -
    ANLAMLI BİR DEYİŞ.

    YanıtlaSil


Telif Hakkı Uyarısı


25846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunun 81. Maddesi gereği, bu Blog'da yayınlanan yazıların, tamamının telif hakları;
AKN rumuzlu yazara aittir.
Herhangi bir şekilde; "alıntı olduğu ve yazara ait olduğu" belirtilmeden alıntı yapmak hırsızlıkla eşdeğer suçtur. İlgili Kanun gereği Eser sahibi şikayetçi olduğu taktirde, cezai müeyyidesi; 3 yıldan 6 yıla kadar paraya çevrilemez hapis, 150.000/300.000 YTL ağır para cezasıdır.

Yine İnternet yasası gereği de her hangi bir sitede yazıların kullanılması halinde site sahipleri sorumlu olup, sistemlerini Cumhuriyet Savcılıklarının incelemelerine açmak durumundadır.

Gelişen teknoloji sayesinde yapılan incelemeler; IP tespiti ve yazının gönderildiği bilgisayarın bulunmasına imkan vermektedir.