16 Mayıs 2015 Cumartesi

KALKAN ELLER GAZALİ

Bana keder hüzün sızlanmak düşer
Sana neşe seviç pek kıyak düşer

Her gece her gündüz bu bağrımda
Bir deynek kırılır bir dayak düşer

Seneler döndükçe dolanıp devir
Yeşil ağacından bir yaprak düşer


Çiğneme bu caddeleri hıncınla
Kabrine bir kürek boz toprak düşer

Çatık kaşlarından asık çehrenden
Çayır çayır yakan bir sıcak düşer

Bilen olmaz seni ozandan gayri
Sonra saçlarına hep ak ak düşer

Alevden al aktan ak alnına
Bir öpüş dokunur bir dudak düşer

Her seher üşürüm titrer vücudum
Bir yel gelip geçer bir sazak düşer

Çölde bıraktığın ayak izlerin
Kalkan ellerime pek uzak düşer

Sana gelsem desem titrer dizlerim
Bin adım atarım bir ayak düşer

Ey gönlüm unut ve ümidini kes
Bundan böyle ban ağlamak düşer
----
AÇIKLAMA
Bu şiir, benim kayıtlarımda yok. Mayıs/2015 tarihinde   Mustafa Koyuncunun şiir defterinde rastladım ve buraya ekledim. Lise yıllarında yazdığım ve unuttuğum şiirlerden. Çünkü isim tashihi yaptırmadan önce yani Ali Nacar iken yazmışım. 1979 yılında Alim Kemal Nacaroğlu olarak adımı ve soyadımı değiştirmiştim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Telif Hakkı Uyarısı


25846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunun 81. Maddesi gereği, bu Blog'da yayınlanan yazıların, tamamının telif hakları;
AKN rumuzlu yazara aittir.
Herhangi bir şekilde; "alıntı olduğu ve yazara ait olduğu" belirtilmeden alıntı yapmak hırsızlıkla eşdeğer suçtur. İlgili Kanun gereği Eser sahibi şikayetçi olduğu taktirde, cezai müeyyidesi; 3 yıldan 6 yıla kadar paraya çevrilemez hapis, 150.000/300.000 YTL ağır para cezasıdır.

Yine İnternet yasası gereği de her hangi bir sitede yazıların kullanılması halinde site sahipleri sorumlu olup, sistemlerini Cumhuriyet Savcılıklarının incelemelerine açmak durumundadır.

Gelişen teknoloji sayesinde yapılan incelemeler; IP tespiti ve yazının gönderildiği bilgisayarın bulunmasına imkan vermektedir.