24 Aralık 2015 Perşembe

Kahrolası

Murat telefon etmeden önceydi

Sonra beni bir it ısırdı kelimelerde
Kahrolası kancık ısırdı işte
Rengini bilemem ısırdı işte

Teravihten önce miydi sonra mı
Diyelim önce olsun ta gündüz
Ne bileyim gafil avlandım -
Kara köpek şarkı söyle gülerdi

Sanmayasın hayra alamet değil
Fahri şikayetim sana ısırdı-işte
Kadere inanır asi değilim

Bu ne haldir şimdi durup dururken
Celallenmek neden nazlanmak sonra
Yüreğin ağlarken çırpınmak niye

Dişi olduğunu biliyorum ya
Nasıl bilemedim kudurduğunu
Aniden ısırdı kahrolsun kancık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Telif Hakkı Uyarısı


25846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunun 81. Maddesi gereği, bu Blog'da yayınlanan yazıların, tamamının telif hakları;
AKN rumuzlu yazara aittir.
Herhangi bir şekilde; "alıntı olduğu ve yazara ait olduğu" belirtilmeden alıntı yapmak hırsızlıkla eşdeğer suçtur. İlgili Kanun gereği Eser sahibi şikayetçi olduğu taktirde, cezai müeyyidesi; 3 yıldan 6 yıla kadar paraya çevrilemez hapis, 150.000/300.000 YTL ağır para cezasıdır.

Yine İnternet yasası gereği de her hangi bir sitede yazıların kullanılması halinde site sahipleri sorumlu olup, sistemlerini Cumhuriyet Savcılıklarının incelemelerine açmak durumundadır.

Gelişen teknoloji sayesinde yapılan incelemeler; IP tespiti ve yazının gönderildiği bilgisayarın bulunmasına imkan vermektedir.